Salta i ves al contingut principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Cambios en "Herramientas libres para la gestión colectiva: Dolibarr con SomNúvol"

Avatar: Maria Sáez Maria Sáez

Descripción (Català)

  • -

    T’interessen les tecnologies lliures per a una gestió més sostenible i col·laborativa? Aquesta jornada posa el focus en dues eines obertes que són claus per a l’economia social i solidària (ESS) i el treball en entorns digitals:

    • Dolibarr, un programari lliure que combina funcions de Planificació de Recursos Empresarials (ERP) i Gestió de Relació amb Clients (CRM), ideal per a petites i mitjanes empreses, fundacions o professionals independents.

    • SomNúvol, una instància pròpia de Nextcloud per organitzacions que necessiten treballar en equip amb eines per emmagatzemar i compartir arxius, calendaris conjunts, comunicació interna i edició de fitxers amb col·laboració en línia.

    Explora com aquestes eines poden transformar la teva manera de gestionar projectes i recursos.

    La jornada tindrà dues parts:
     

    1a part – Sessió pràctica per a usuàries, gestories i tècniques – 16.00 a 18.00h
    Sessió pràctica perquè les entitats i persones que estan fent servir el Dolibarr puguin explicar-se entre elles com ho estan fent, quins mòduls fan servir, com han implementat l’eina i integrat en el seu dia a dia, i puguin compartir amb les persones tècniques els dubtes o inquietuds que tinguin.

    2a part- Què és Dolibarr, experiències i casos d’ús – 18.00 a 19.30h
    Sessió dirigida al públic general, presentació de l’eina, com està estructurada, i quines utilitats i aplicacions té. Comptarà amb l’explicació de diferents casos i experiències d’ús per part d’entitats i persones usuàries.

    *Aquest esdeveniment s’organitza en el marc del Mobile Social Congress.


  • +

    T’interessen les tecnologies lliures per a una gestió més sostenible i col·laborativa? Aquesta jornada posa el focus en dues eines obertes que són claus per a l’economia social i solidària (ESS) i el treball en entorns digitals:

    • +
    • Dolibarr, un programari lliure que combina funcions de Planificació de Recursos Empresarials (ERP) i Gestió de Relació amb Clients (CRM), ideal per a petites i mitjanes empreses, fundacions o professionals independents.

    • +
    • SomNúvol, una instància pròpia de Nextcloud per organitzacions que necessiten treballar en equip amb eines per emmagatzemar i compartir arxius, calendaris conjunts, comunicació interna i edició de fitxers amb col·laboració en línia.

    • +

    Explora com aquestes eines poden transformar la teva manera de gestionar projectes i recursos.

    La jornada tindrà dues parts:
     

    1a part – Sessió pràctica per a usuàries, gestories i tècniques – 16.00 a 18.00h
    Sessió pràctica perquè les entitats i persones que estan fent servir el Dolibarr puguin explicar-se entre elles com ho estan fent, quins mòduls fan servir, com han implementat l’eina i integrat en el seu dia a dia, i puguin compartir amb les persones tècniques els dubtes o inquietuds que tinguin.

    2a part- Què és Dolibarr, experiències i casos d’ús – 18.00 a 19.30h
    Sessió dirigida al públic general, presentació de l’eina, com està estructurada, i quines utilitats i aplicacions té. Comptarà amb l’explicació de diferents casos i experiències d’ús per part d’entitats i persones usuàries.

    *Aquest esdeveniment s’organitza en el marc del Mobile Social Congress.


    Descripción (Castellano)

    • -

      ¿Te interesan las tecnologías libres para una gestión más sostenible y colaborativa? Esta jornada pone el foco en dos herramientas abiertas que son clave para la economía social y solidaria (ESS) y el trabajo en entornos digitales:

      • Dolibarr, un software libre que combina funciones de Planificación de Recursos Empresariales (ERP) y Gestión de Relaciones con Clientes (CRM), ideal para pequeñas y medianas empresas, fundaciones o profesionales independientes.

      • SomNúvol, una instancia propia de Nextcloud para organizaciones que necesitan trabajar en equipo con herramientas para almacenar y compartir archivos, calendarios conjuntos, comunicación interna y edición de documentos con colaboración en línea.

      Explora cómo estas herramientas pueden transformar tu manera de gestionar proyectos y recursos.

      *Este evento se organiza en el marco del Mobile Social Congress.


    • +

      ¿Te interesan las tecnologías libres para una gestión más sostenible y colaborativa? Esta jornada pone el foco en dos herramientas abiertas que son clave para la economía social y solidaria (ESS) y el trabajo en entornos digitales:

      • +
      • Dolibarr, un software libre que combina funciones de Planificación de Recursos Empresariales (ERP) y Gestión de Relaciones con Clientes (CRM), ideal para pequeñas y medianas empresas, fundaciones o profesionales independientes.

      • +
      • SomNúvol, una instancia propia de Nextcloud para organizaciones que necesitan trabajar en equipo con herramientas para almacenar y compartir archivos, calendarios conjuntos, comunicación interna y edición de documentos con colaboración en línea.

      • +

      Explora cómo estas herramientas pueden transformar tu manera de gestionar proyectos y recursos.

      *Este evento se organiza en el marco del Mobile Social Congress.


      Descripción (English)

      • -

        Are you interested in open-source technologies for a more sustainable and collaborative management? This event focuses on two open tools that are essential for the social and solidarity economy (SSE) and working in digital environments:

        • Dolibarr, an open-source software that combines Enterprise Resource Planning (ERP) and Customer Relationship Management (CRM) functions, ideal for small and medium-sized businesses, foundations, or independent professionals.

        • SomNúvol, a dedicated Nextcloud instance for organizations that need to work as a team with tools for storing and sharing files, joint calendars, internal communication, and collaborative online file editing.

        Explore how these tools can transform your way of managing projects and resources.

        *This event is organized as part of the Mobile Social Congress.

      • +

        Are you interested in open-source technologies for a more sustainable and collaborative management? This event focuses on two open tools that are essential for the social and solidarity economy (SSE) and working in digital environments:

        • +
        • Dolibarr, an open-source software that combines Enterprise Resource Planning (ERP) and Customer Relationship Management (CRM) functions, ideal for small and medium-sized businesses, foundations, or independent professionals.

        • +
        • SomNúvol, a dedicated Nextcloud instance for organizations that need to work as a team with tools for storing and sharing files, joint calendars, internal communication, and collaborative online file editing.

        • +

        Explore how these tools can transform your way of managing projects and resources.

        *This event is organized as part of the Mobile Social Congress.

        Confirmar

        Por favor, inicia la sesión

        La contraseña es demasiado corta.

        Compartir