Salta e ir al contenido principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "L’impacte de la inclusió en els videojocs"

Avatar: Bru Aguiló Bru Aguiló

Descripció (Català)

  • -

    L’aposta pels estudis de videojocs d’incloure narratives o identitats dissidents sovint es topa amb resistències entre una gran part dels jugadors. Crear personatges més diversos genera una allau reaccionària a través de les plataformes digitals i les xarxes socials, amb missatges que escalen fins a l’odi o l’assetjament.

    A què s’enfronten els estudis quan plantegen relats amb personatges no normatius? A què s’enfronten les usuàries i les persones amb perfils públics que defensen aquestes mirades? Reunim a una taula d’expertes del sector dels videojocs que debatran sobre l’impacte d’apostar i naturalitzar identitats fora de la norma.

    Aquesta taula rodona compta amb un panell d’expertes en el sector dels videojocs, on hi treballen des d’àmbits molt diferents:

    • Lidia Chia és dissenyadora UX a King. És també membre actiu de diverses associacions dirigides a la inclusió i la diversitat cultural i LGTB+.
    • Naril Alvarado és Unity Developer a Fictiorama Studios. Té a més experiència com a redactora en revistes cobre videojocs on ha parlar sobre gènere i representació diversa en els videjocs.
    • Diana Gonzalez és desenvolupadora de software i actualment treballa a Scopely Games.
    • Beatriz Villarejo és doctoranda en Educació per la Universitat de Barcelona, on investiga actualment. Es membre de CREATech, on s’investiguen temes socials i educatius en les TIC. També és codirectora de Diario Feminista.
  • +

    L’aposta pels estudis de videojocs d’incloure narratives o identitats dissidents sovint es topa amb resistències entre una gran part dels jugadors. Crear personatges més diversos genera una allau reaccionària a través de les plataformes digitals i les xarxes socials, amb missatges que escalen fins a l’odi o l’assetjament.

    A què s’enfronten els estudis quan plantegen relats amb personatges no normatius? A què s’enfronten les usuàries i les persones amb perfils públics que defensen aquestes mirades? Reunim a una taula d’expertes del sector dels videojocs que debatran sobre l’impacte d’apostar i naturalitzar identitats fora de la norma.

    Ponents

    Aquesta taula rodona compta amb un panell d’expertes en el sector dels videojocs, on hi treballen des d’àmbits molt diferents:

    • Lidia Chia és dissenyadora UX a King. És també membre actiu de diverses associacions dirigides a la inclusió i la diversitat cultural i LGTB+.
    • Naril Alvarado és Unity Developer a Fictiorama Studios. Té a més experiència com a redactora en revistes cobre videojocs on ha parlar sobre gènere i representació diversa en els videjocs.
    • Diana Gonzalez és desenvolupadora de software i actualment treballa a Scopely Games.
    • Beatriz Villarejo és doctoranda en Educació per la Universitat de Barcelona, on investiga actualment. Es membre de CREATech, on s’investiguen temes socials i educatius en les TIC. També és codirectora de Diario Feminista.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir