Salta e ir al contenido principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Canvis a "Periodisme i capes digitals: La polarització afectiva a Catalunya. Estudi de cas de la campanya electoral de les elecciones autonòmiques de 2021"

Avatar: Bru Aguiló Bru Aguiló

Títol (Català)

  • -Periodisme i capes digitals | La polarització afectiva a Catalunya. Estudi de cas de la campanya electoral de les elecciones autonòmiques de 2021
  • +Periodisme i capes digitals: La polarització afectiva a Catalunya. Estudi de cas de la campanya electoral de les elecciones autonòmiques de 2021

Títol (Castellano)

  • -Periodismo y capas digitales | La polarització afectiva en Catalunya. Estudio de caso de la campaña electoral de las elecciones autonómicas de 2021
  • +Periodismo y capas digitales: La polarització afectiva en Catalunya. Estudio de caso de la campaña electoral de las elecciones autonómicas de 2021

Títol (English)

  • -Journalism and digital layers | Affective polarization in Catalonia. Case study of the election campaign for the 2021 regional elections
  • +Journalism and digital layers: Affective polarization in Catalonia. Case study of the election campaign for the 2021 regional elections