Salta e ir al contenido principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Periodisme i capes digitals: La polarització afectiva a Catalunya. Estudi de cas de la campanya electoral de les elecciones autonòmiques de 2021"

Avatar: Bru Aguiló Bru Aguiló

Títol (Català)

  • -Periodisme i capes digitals: noves formes de crear relats
  • +Periodisme i capa digital: noves formes de crear relats

Títol (Castellano)

  • -Periodismo y capas digitales: nuevas formas de crear relatos
  • +Periodismo y capa digital: nuevas formas de crear relatos

Descripció (Català)

  • -

    Quin vincle hi ha entre les capes digitals i les noves narratives periodístiques? Als seminaris trimestrals Periodisme i capes digitals ens trobem amb estudiants, doctorands, professorat i altres persones interessades per reflexionar entorn el periodisme de dades, la gestió de continguts digitals i la producció periodística multiplataforma, des d'una perspectiva de defensa de drets.

    En coŀlaboració amb el Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

  • +

    Quin vincle hi ha entre cultura digital i les noves narratives periodístiques? Als seminaris trimestrals Periodisme i capa digital ens trobem amb estudiants, doctorands, professorat i altres persones interessades per reflexionar entorn el periodisme de dades, la gestió de continguts digitals i la producció periodística multiplataforma, des d'una perspectiva de defensa de drets.

    En coŀlaboració amb el Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir