Changes at "Free tools for collective management: Dolibarr with SomNúvol"
Description (Català)
-
-
T’interessen les tecnologies lliures per a una gestió més sostenible i col·laborativa? Aquesta jornada posa el focus en dues eines obertes que són claus per a l’economia social i solidària (ESS) i el treball en entorns digitals:
Dolibarr, un programari lliure que combina funcions de Planificació de Recursos Empresarials (ERP) i Gestió de Relació amb Clients (CRM), ideal per a petites i mitjanes empreses, fundacions o professionals independents.
SomNúvol, una instància pròpia de Nextcloud per organitzacions que necessiten treballar en equip amb eines per emmagatzemar i compartir arxius, calendaris conjunts, comunicació interna i edició de fitxers amb col·laboració en línia.
Explora com aquestes eines poden transformar la teva manera de gestionar projectes i recursos.
La jornada tindrà dues parts:
1a part – Sessió pràctica per a usuàries, gestories i tècniques – 16.00 a 18.00h
Sessió pràctica perquè les entitats i persones que estan fent servir el Dolibarr puguin explicar-se entre elles com ho estan fent, quins mòduls fan servir, com han implementat l’eina i integrat en el seu dia a dia, i puguin compartir amb les persones tècniques els dubtes o inquietuds que tinguin.2a part- Què és Dolibarr, experiències i casos d’ús – 18.00 a 19.30h
Sessió dirigida al públic general, presentació de l’eina, com està estructurada, i quines utilitats i aplicacions té. Comptarà amb l’explicació de diferents casos i experiències d’ús per part d’entitats i persones usuàries.*Aquest esdeveniment s’organitza en el marc del Mobile Social Congress.
-
+
T’interessen les tecnologies lliures per a una gestió més sostenible i col·laborativa? Aquesta jornada posa el focus en dues eines obertes que són claus per a l’economia social i solidària (ESS) i el treball en entorns digitals:
- +
Dolibarr, un programari lliure que combina funcions de Planificació de Recursos Empresarials (ERP) i Gestió de Relació amb Clients (CRM), ideal per a petites i mitjanes empreses, fundacions o professionals independents.
- +
SomNúvol, una instància pròpia de Nextcloud per organitzacions que necessiten treballar en equip amb eines per emmagatzemar i compartir arxius, calendaris conjunts, comunicació interna i edició de fitxers amb col·laboració en línia.
- +
Explora com aquestes eines poden transformar la teva manera de gestionar projectes i recursos.
La jornada tindrà dues parts:
1a part – Sessió pràctica per a usuàries, gestories i tècniques – 16.00 a 18.00h
Sessió pràctica perquè les entitats i persones que estan fent servir el Dolibarr puguin explicar-se entre elles com ho estan fent, quins mòduls fan servir, com han implementat l’eina i integrat en el seu dia a dia, i puguin compartir amb les persones tècniques els dubtes o inquietuds que tinguin.
2a part- Què és Dolibarr, experiències i casos d’ús – 18.00 a 19.30h
Sessió dirigida al públic general, presentació de l’eina, com està estructurada, i quines utilitats i aplicacions té. Comptarà amb l’explicació de diferents casos i experiències d’ús per part d’entitats i persones usuàries.
*Aquest esdeveniment s’organitza en el marc del Mobile Social Congress.
Description (Castellano)
-
-
¿Te interesan las tecnologías libres para una gestión más sostenible y colaborativa? Esta jornada pone el foco en dos herramientas abiertas que son clave para la economía social y solidaria (ESS) y el trabajo en entornos digitales:
Dolibarr, un software libre que combina funciones de Planificación de Recursos Empresariales (ERP) y Gestión de Relaciones con Clientes (CRM), ideal para pequeñas y medianas empresas, fundaciones o profesionales independientes.
SomNúvol, una instancia propia de Nextcloud para organizaciones que necesitan trabajar en equipo con herramientas para almacenar y compartir archivos, calendarios conjuntos, comunicación interna y edición de documentos con colaboración en línea.
Explora cómo estas herramientas pueden transformar tu manera de gestionar proyectos y recursos.
*Este evento se organiza en el marco del Mobile Social Congress.
-
+
¿Te interesan las tecnologías libres para una gestión más sostenible y colaborativa? Esta jornada pone el foco en dos herramientas abiertas que son clave para la economía social y solidaria (ESS) y el trabajo en entornos digitales:
- +
Dolibarr, un software libre que combina funciones de Planificación de Recursos Empresariales (ERP) y Gestión de Relaciones con Clientes (CRM), ideal para pequeñas y medianas empresas, fundaciones o profesionales independientes.
- +
SomNúvol, una instancia propia de Nextcloud para organizaciones que necesitan trabajar en equipo con herramientas para almacenar y compartir archivos, calendarios conjuntos, comunicación interna y edición de documentos con colaboración en línea.
- +
Explora cómo estas herramientas pueden transformar tu manera de gestionar proyectos y recursos.
*Este evento se organiza en el marco del Mobile Social Congress.
Description (English)
-
-
Are you interested in open-source technologies for a more sustainable and collaborative management? This event focuses on two open tools that are essential for the social and solidarity economy (SSE) and working in digital environments:
Dolibarr, an open-source software that combines Enterprise Resource Planning (ERP) and Customer Relationship Management (CRM) functions, ideal for small and medium-sized businesses, foundations, or independent professionals.
SomNúvol, a dedicated Nextcloud instance for organizations that need to work as a team with tools for storing and sharing files, joint calendars, internal communication, and collaborative online file editing.
Explore how these tools can transform your way of managing projects and resources.
*This event is organized as part of the Mobile Social Congress.
-
+
Are you interested in open-source technologies for a more sustainable and collaborative management? This event focuses on two open tools that are essential for the social and solidarity economy (SSE) and working in digital environments:
- +
Dolibarr, an open-source software that combines Enterprise Resource Planning (ERP) and Customer Relationship Management (CRM) functions, ideal for small and medium-sized businesses, foundations, or independent professionals.
- +
SomNúvol, a dedicated Nextcloud instance for organizations that need to work as a team with tools for storing and sharing files, joint calendars, internal communication, and collaborative online file editing.
- +
Explore how these tools can transform your way of managing projects and resources.
*This event is organized as part of the Mobile Social Congress.
Share