Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Changes at "Free tools for collective management: Dolibarr with SomNúvol"

Avatar: Maria Sáez Maria Sáez

Description (Català)

  • -

    T’interessen les tecnologies lliures per a una gestió més sostenible i col·laborativa? Aquesta jornada posa el focus en dues eines obertes que són claus per a l’economia social i solidària (ESS) i el treball en entorns digitals:

    • Dolibarr, un programari lliure que combina funcions de Planificació de Recursos Empresarials (ERP) i Gestió de Relació amb Clients (CRM), ideal per a petites i mitjanes empreses, fundacions o professionals independents.

    • SomNúvol, una instància pròpia de Nextcloud per organitzacions que necessiten treballar en equip amb eines per emmagatzemar i compartir arxius, calendaris conjunts, comunicació interna i edició de fitxers amb col·laboració en línia.

    Explora com aquestes eines poden transformar la teva manera de gestionar projectes i recursos.

    La jornada tindrà dues parts:
     

    1a part – Sessió pràctica per a usuàries, gestories i tècniques – 16.00 a 18.00h
    Sessió pràctica perquè les entitats i persones que estan fent servir el Dolibarr puguin explicar-se entre elles com ho estan fent, quins mòduls fan servir, com han implementat l’eina i integrat en el seu dia a dia, i puguin compartir amb les persones tècniques els dubtes o inquietuds que tinguin.

    2a part- Què és Dolibarr, experiències i casos d’ús – 18.00 a 19.30h
    Sessió dirigida al públic general, presentació de l’eina, com està estructurada, i quines utilitats i aplicacions té. Comptarà amb l’explicació de diferents casos i experiències d’ús per part d’entitats i persones usuàries.

    *Aquest esdeveniment s’organitza en el marc del Mobile Social Congress.


  • +

    T’interessen les tecnologies lliures per a una gestió més sostenible i col·laborativa? Aquesta jornada posa el focus en dues eines obertes que són claus per a l’economia social i solidària (ESS) i el treball en entorns digitals:

    • +
    • Dolibarr, un programari lliure que combina funcions de Planificació de Recursos Empresarials (ERP) i Gestió de Relació amb Clients (CRM), ideal per a petites i mitjanes empreses, fundacions o professionals independents.

    • +
    • SomNúvol, una instància pròpia de Nextcloud per organitzacions que necessiten treballar en equip amb eines per emmagatzemar i compartir arxius, calendaris conjunts, comunicació interna i edició de fitxers amb col·laboració en línia.

    • +

    Explora com aquestes eines poden transformar la teva manera de gestionar projectes i recursos.

    La jornada tindrà dues parts:
     

    1a part – Sessió pràctica per a usuàries, gestories i tècniques – 16.00 a 18.00h
    Sessió pràctica perquè les entitats i persones que estan fent servir el Dolibarr puguin explicar-se entre elles com ho estan fent, quins mòduls fan servir, com han implementat l’eina i integrat en el seu dia a dia, i puguin compartir amb les persones tècniques els dubtes o inquietuds que tinguin.

    2a part- Què és Dolibarr, experiències i casos d’ús – 18.00 a 19.30h
    Sessió dirigida al públic general, presentació de l’eina, com està estructurada, i quines utilitats i aplicacions té. Comptarà amb l’explicació de diferents casos i experiències d’ús per part d’entitats i persones usuàries.

    *Aquest esdeveniment s’organitza en el marc del Mobile Social Congress.


    Description (Castellano)

    • -

      ¿Te interesan las tecnologías libres para una gestión más sostenible y colaborativa? Esta jornada pone el foco en dos herramientas abiertas que son clave para la economía social y solidaria (ESS) y el trabajo en entornos digitales:

      • Dolibarr, un software libre que combina funciones de Planificación de Recursos Empresariales (ERP) y Gestión de Relaciones con Clientes (CRM), ideal para pequeñas y medianas empresas, fundaciones o profesionales independientes.

      • SomNúvol, una instancia propia de Nextcloud para organizaciones que necesitan trabajar en equipo con herramientas para almacenar y compartir archivos, calendarios conjuntos, comunicación interna y edición de documentos con colaboración en línea.

      Explora cómo estas herramientas pueden transformar tu manera de gestionar proyectos y recursos.

      *Este evento se organiza en el marco del Mobile Social Congress.


    • +

      ¿Te interesan las tecnologías libres para una gestión más sostenible y colaborativa? Esta jornada pone el foco en dos herramientas abiertas que son clave para la economía social y solidaria (ESS) y el trabajo en entornos digitales:

      • +
      • Dolibarr, un software libre que combina funciones de Planificación de Recursos Empresariales (ERP) y Gestión de Relaciones con Clientes (CRM), ideal para pequeñas y medianas empresas, fundaciones o profesionales independientes.

      • +
      • SomNúvol, una instancia propia de Nextcloud para organizaciones que necesitan trabajar en equipo con herramientas para almacenar y compartir archivos, calendarios conjuntos, comunicación interna y edición de documentos con colaboración en línea.

      • +

      Explora cómo estas herramientas pueden transformar tu manera de gestionar proyectos y recursos.

      *Este evento se organiza en el marco del Mobile Social Congress.


      Description (English)

      • -

        Are you interested in open-source technologies for a more sustainable and collaborative management? This event focuses on two open tools that are essential for the social and solidarity economy (SSE) and working in digital environments:

        • Dolibarr, an open-source software that combines Enterprise Resource Planning (ERP) and Customer Relationship Management (CRM) functions, ideal for small and medium-sized businesses, foundations, or independent professionals.

        • SomNúvol, a dedicated Nextcloud instance for organizations that need to work as a team with tools for storing and sharing files, joint calendars, internal communication, and collaborative online file editing.

        Explore how these tools can transform your way of managing projects and resources.

        *This event is organized as part of the Mobile Social Congress.

      • +

        Are you interested in open-source technologies for a more sustainable and collaborative management? This event focuses on two open tools that are essential for the social and solidarity economy (SSE) and working in digital environments:

        • +
        • Dolibarr, an open-source software that combines Enterprise Resource Planning (ERP) and Customer Relationship Management (CRM) functions, ideal for small and medium-sized businesses, foundations, or independent professionals.

        • +
        • SomNúvol, a dedicated Nextcloud instance for organizations that need to work as a team with tools for storing and sharing files, joint calendars, internal communication, and collaborative online file editing.

        • +

        Explore how these tools can transform your way of managing projects and resources.

        *This event is organized as part of the Mobile Social Congress.

        Confirm

        Please log in

        The password is too short.

        Share