¿Crecer entre pantallas?
Educación, tecnologias y democracia
Cambios en "En el aula y más allá: desigualdades y digitalización"
Descripción (Català)
-
-
4️⃣ Ens permet esborrar desigualtats o ens està portant a consolidar una bretxa digital?
L'escola exerceix un paper crucial com a agent democratitzador en la nostra societat. Amb aquesta perspectiva, des de les seves aules es treballa en el desenvolupament de competències digitals bàsiques des de primària, amb l'objectiu concret de garantir una implementació equitativa sense excloure cap persona. Però, quin impacte tenen aquestes competències més enllà del seu assoliment? Estem promovent-les de manera uniforme?
A la quarta sessió del cicle «Créixer entre pantalles?», analitzarem l'impacte de les desigualtats socio-digitals en els drets dels infants i adolescents. A més, presentarem projectes actuals que s'han compromès a lluitar contra aquestes desigualtats. Aquesta sessió proporcionarà una oportunitat per reflexionar de manera conjunta sobre aquests aspectes rellevants en un context professional i col·laboratiu. Compartirem espai amb Sandra Gómez, investigadora de la Fundació Ferrer i Guàrdia, Carlos Bajo, periodista i investigador social a Oxfam Intermón, Héctor Gardó, responsable de projectes a la Fundació Bofill i amb l'aFFaC.
-
+
4️⃣ Ens permet esborrar desigualtats o ens està portant a consolidar una bretxa digital?
L'escola exerceix un paper crucial com a agent democratitzador en la nostra societat. Amb aquesta perspectiva, des de les seves aules es treballa en el desenvolupament de competències digitals bàsiques des de primària, amb l'objectiu concret de garantir una implementació equitativa sense excloure cap persona. Però, quin impacte tenen aquestes competències més enllà del seu assoliment? Estem promovent-les de manera uniforme?
A la quarta sessió del cicle «Créixer entre pantalles?», analitzarem l'impacte de les desigualtats socio-digitals en els drets dels infants i adolescents. A més, presentarem projectes actuals que s'han compromès a lluitar contra aquestes desigualtats. Aquesta sessió proporcionarà una oportunitat per reflexionar de manera conjunta sobre aquests aspectes rellevants en un context professional i col·laboratiu. Compartirem espai amb Sandra Gómez, investigadora de la Fundació Ferrer i Guàrdia, Carlos Bajo, periodista i investigador social a Oxfam Intermón, Héctor Gardó, responsable de projectes a la Fundació Bofill i amb l'aFFaC.
Descripción (Castellano)
-
-
4️⃣ ¿Nos permite eliminar desigualdades o nos está llevando a consolidar una brecha digital?
La escuela ejerce un papel crucial como agente democratizador en nuestra sociedad. Con esta perspectiva, desde sus aulas se trabaja en el desarrollo de competencias digitales básicas desde primaria, con el objetivo concreto de garantizar una implementación equitativa sin excluir a ninguna persona. Pero, ¿qué impacto tienen estas competencias más allá de su adquisición? ¿Las estamos promoviendo de manera uniforme?
En la cuarta sesión del ciclo "¿Crecer entre pantallas?", analizaremos el impacto de las desigualdades socio-digitales en los derechos de la infancia y la adolesncencia. Además, presentaremos proyectos actuales que se han comprometido a luchar contra estas desigualdades. Esta sesión proporcionará una oportunidad para reflexionar de manera conjunta sobre estos aspectos relevantes en un contexto profesional y colaborativo.
Ponentes pendientes de confirmación. Inscripciones próximamente.
-
+
4️⃣ ¿Nos permite eliminar desigualdades o nos está llevando a consolidar una brecha digital?
La escuela ejerce un papel crucial como agente democratizador en nuestra sociedad. Con esta perspectiva, desde sus aulas se trabaja en el desarrollo de competencias digitales básicas desde primaria, con el objetivo concreto de garantizar una implementación equitativa sin excluir a ninguna persona. Pero, ¿qué impacto tienen estas competencias más allá de su adquisición? ¿Las estamos promoviendo de manera uniforme?
En la cuarta sesión del ciclo "¿Crecer entre pantallas?", analizaremos el impacto de las desigualdades socio-digitales en los derechos de la infancia y la adolesncencia. Además, presentaremos proyectos actuales que se han comprometido a luchar contra estas desigualdades. Esta sesión proporcionará una oportunidad para reflexionar de manera conjunta sobre estos aspectos relevantes en un contexto profesional y colaborativo. Compartiremos espacio con Sandra Gómez, investigadora de la Fundación Ferrer i Guàrdia, Carlos Bajo, periodista e investigador social en Oxfam Intermón, Héctor Gardó, responsable de proyectos en la Fundación Bofill y con miembros de la aFFaC.