Salta e ir al contenido principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Canvis a "Ballar en codi obert: La cueca tarijeña i el dakbeh palestí com a pràctiques comunitàries de resistència"

Avatar: Sara Sara

Descripció (Català)

  • -

    Com el codi obert, que es construeix col·lectivament i està a l'abast de tothom per modificar-lo i millorar-lo, la cueca tarijeña i el dakbeh palestí són danses que, més enllà de la seva forma tradicional, representen pràctiques vives que es reinventen i es comparteixen de generació en generació. Aquestes danses no només transmeten cultura i història, sinó que també són espais per a la lliure expressió i la resistència comunitària. Igual que el codi obert permet la creació col·lectiva i l’adaptació constant, aquestes danses també poden transformar-se, connectant persones de diferents orígens i contextos per teixir xarxes de suport, empoderament i identitat comuna.

    En aquesta trobada, explorarem com aquestes dues danses es poden entendre com una forma de «codi cultural obert», un procés constant de creació i adaptació que no pertany a ningú però a tothom alhora, com el millor de la cultura digital: oberta, compartida i inclusiva.

    Organitza: Montoneros Chapacos Barcelona i The Palestinian Museum. Amb la col·laboració amb el programació cultural Calidoscòpic 2025 del Districte de Sant Andreu. (Només cal incriure’s en cas que vingueu un grup nombrós de gent) a reserves@canodrom.barcelona.

  • +

    Com el programari lliure, que es construeix col·lectivament i està a l'abast de tothom per modificar-lo i millorar-lo, la cueca tarijeña i el dakbeh palestí són danses que, més enllà de la seva forma tradicional, representen pràctiques vives que es reinventen i es comparteixen de generació en generació. Aquestes danses no només transmeten cultura i història, sinó que també són espais per a la lliure expressió i la resistència comunitària. Igual que el programari lliure, permet la creació col·lectiva i l’adaptació constant, aquestes danses també poden transformar-se, connectant persones de diferents orígens i contextos per teixir xarxes de suport, empoderament i identitat comuna.

    En aquesta trobada, explorarem com aquestes dues danses es poden entendre com una forma de «codi cultural obert», un procés constant de creació i adaptació que no pertany a ningú però a tothom alhora, com el millor de la cultura digital: oberta, compartida i inclusiva.

    Organitza: Montoneros Chapacos Barcelona i The Palestinian Museum. Amb la col·laboració amb el programació cultural Calidoscòpic 2025 del Districte de Sant Andreu. (Només cal incriure’s en cas que vingueu un grup nombrós de gent) a reserves@canodrom.barcelona.

Descripció (Castellano)

  • -

    Como el código abierto, que se construye colectivamente y está al alcance de todo el mundo para modificarlo y mejorarlo, la cueca tarijeña y el dakbeh palestino son danzas que, más allá de su forma tradicional, representan prácticas vivas que se reinventan y se comparten de generación en generación. Estas danzas no solo transmiten cultura e historia, sino que también son espacios para la libre expresión y la resistencia comunitaria. Igual que el código abierto permite la creación colectiva y la adaptación constante, estas danzas también pueden transformarse, conectando personas de diferentes orígenes y contextos para tejer redes de apoyo, empoderament e identidad común.

    En este encuentro, exploraremos como estas dos danzas se pueden entender como una forma de «código cultural abierto», un proceso constante de creación y adaptación que no pertenece a nadie pero a todo el mundo a la vez, como el mejor de la cultura digital: abierta, compartida e inclusiva.

    Organiza: Montoneros Chapacos Barcelona y The Palestinian Museum. Con la colaboración con el programación cultural Calidoscópico 2025 del Distrito de San Andreu. (Solo hace falta incriure’s en caso de que vengáis un grupo numeroso de gente) a reserves@canodrom.barcelona.

  • +

    Como el software libre, que se construye colectivamente y está al alcance de todo el mundo para modificarlo y mejorarlo, la cueca tarijeña y el dakbeh palestino son danzas que, más allá de su forma tradicional, representan prácticas vivas que se reinventan y se comparten de generación en generación. Estas danzas no solo transmiten cultura e historia, sino que también son espacios para la libre expresión y la resistencia comunitaria. Igual que el código abierto permite la creación colectiva y la adaptación constante, estas danzas también pueden transformarse, conectando personas de diferentes orígenes y contextos para tejer redes de apoyo, empoderament e identidad común.

    En este encuentro, exploraremos como estas dos danzas se pueden entender como una forma de «código cultural abierto», un proceso constante de creación y adaptación que no pertenece a nadie pero a todo el mundo a la vez, como el mejor de la cultura digital: abierta, compartida e inclusiva.

    Organiza: Montoneros Chapacos Barcelona y The Palestinian Museum. Con la colaboración con el programación cultural Calidoscópico 2025 del Distrito de San Andreu. (Solo hace falta incriure’s en caso de que vengáis un grupo numeroso de gente) a reserves@canodrom.barcelona.