Créixer entre pantalles?
Educació, tecnologies i democràcia
Canvis a "Reptes i desafiaments per una escola digital i democràtica"
Descripció (Castellano)
-
-
3️⃣ ¿Cómo se incluye el modelo de digitalización en las escuelas?
Una de las preocupaciones que muchas familias tienen surge de la falta de conocimiento sobre lo que está sucediendo con las pantallas en las aulas. Aunque el Plan de Digitalización del centro proporciona pautas básicas, en la vida cotidiana, los profesores y el personal de apoyo se enfrentan a este desafío. ¿Cómo lo abordan?
En medio de un debate cada vez más presente sobre la conveniencia de la digitalización en el aula, en la tercera sesión del ciclo "¿Crecer entre pantallas? Educación, tecnologías y democracia", reflexionaremos sobre los desafíos de esta transformación e identificaremos formatos que sean transformadores e inclusivos. Partiendo de una perspectiva democrática y con un enfoque crítico, mantendremos conversaciones con expertos que han analizado durante años el impacto de la digitalización en las aulas y exploraremos herramientas (tanto digitales como analógicas) que respeten los derechos digitales de los menores.
Próximamente, se abrirán las inscripciones.
-
+
3️⃣ ¿Cómo se incluye el modelo de digitalización en las escuelas?
Una de las preocupaciones que muchas familias tienen surge de la falta de conocimiento sobre lo que está sucediendo con las pantallas en las aulas. Aunque el Plan de Digitalización del centro proporciona pautas básicas, en la vida cotidiana, los profesores y el personal de apoyo se enfrentan a este desafío. ¿Cómo lo abordan?
En medio de un debate cada vez más presente sobre la conveniencia de la digitalización en el aula, en la tercera sesión del ciclo "¿Crecer entre pantallas? Educación, tecnologías y democracia", reflexionaremos sobre los desafíos de esta transformación e identificaremos formatos que sean transformadores e inclusivos. Partiendo de una perspectiva democrática y con un enfoque crítico, mantendremos conversaciones con expertos que han analizado durante años el impacto de la digitalización en las aulas y exploraremos herramientas (tanto digitales como analógicas) que respeten los derechos digitales de los menores.
Descripció (Català)
-
-
3️⃣ Com s'inclou el model de digitalització en les escoles?
Una de les inquietuds que moltes famílies tenen neix del desconeixement de què està succeint amb les pantalles a les aules. Encara que el Pla de Digitalització del centre ofereix directrius bàsiques, en la vida quotidiana, el professorat i el personal de reforç es troben amb aquest desafiament. ¿Com ho aborden?
Enmig d'un debat cada cop més present sobre la conveniència de la digitalització a l'aula, en la tercera sessió del cicle «Créixer entre pantalles? Educació, tecnologies i democràcia», reflexionarem sobre els reptes d'aquesta transformació i identificarem formats que siguin transformadors i inclusius. Partint d'una perspectiva democràtica i amb un enfocament crític, mantindrem converses amb experts que han analitzat durant anys l'impacte de la digitalització a les aules i explorarem eines (tant digitals com analògiques) que respectin els drets digitals dels menors.
Inscripcions pròximament.
-
+
3️⃣ Com s'inclou el model de digitalització en les escoles?
Una de les inquietuds que moltes famílies tenen neix del desconeixement de què està succeint amb les pantalles a les aules. Encara que el Pla de Digitalització del centre ofereix directrius bàsiques, en la vida quotidiana, el professorat i el personal de reforç es troben amb aquest desafiament. ¿Com ho aborden?
Enmig d'un debat cada cop més present sobre la conveniència de la digitalització a l'aula, en la tercera sessió del cicle «Créixer entre pantalles? Educació, tecnologies i democràcia», reflexionarem sobre els reptes d'aquesta transformació i identificarem formats que siguin transformadors i inclusius. Partint d'una perspectiva democràtica i amb un enfocament crític, mantindrem converses amb experts que han analitzat durant anys l'impacte de la digitalització a les aules i explorarem eines (tant digitals com analògiques) que respectin els drets digitals dels menors.
Descripció (English)
-
-
3️⃣ How is the digitization model included in schools?
One of the concerns that many families have arises from the lack of knowledge about what is happening with screens in the classrooms. Although the center's Digitization Plan provides basic guidelines, in everyday life, teachers and support staff face this challenge. How do they approach it?
Amidst an increasingly prevalent debate about the appropriateness of digitization in the classroom, in the third session of the “Growing Between Screens? Education, Technologies, and Democracy” series, we will reflect on the challenges of this transformation and identify formats that are transformative and inclusive. From a democratic perspective and with a critical approach, we will engage in conversations with experts who have analyzed the impact of digitization in classrooms for years, and we will explore tools (both digital and analog) that respect the digital rights of minors.
Registrations coming soon.
-
+
3️⃣ How is the digitization model included in schools?
One of the concerns that many families have arises from the lack of knowledge about what is happening with screens in the classrooms. Although the center's Digitization Plan provides basic guidelines, in everyday life, teachers and support staff face this challenge. How do they approach it?
Amidst an increasingly prevalent debate about the appropriateness of digitization in the classroom, in the third session of the “Growing Between Screens? Education, Technologies, and Democracy” series, we will reflect on the challenges of this transformation and identify formats that are transformative and inclusive. From a democratic perspective and with a critical approach, we will engage in conversations with experts who have analyzed the impact of digitization in classrooms for years, and we will explore tools (both digital and analog) that respect the digital rights of minors.