Growing up between screens?
Education, technologies, and democracy
Changes at "Youth, Screens, Action! Presentation of The Research by Institut Alzina High School"
Title (Català)
- -Regulació i polítiques públiques pels drets digitals
- +La mirada dels i les adolescents: una diagnosi col·laborativa sobre l'impacte de les pantalles
Description (Català)
-
-
5️⃣ Quins mecanismes legals tenim a les nostres mans?
L’informe presentat el 12 de desembre pel Consell Escolar de Catalunya, fruit d’un procés participatiu de més de 600 persones, proposa fer una restricció gradual del mòbil segons cada etapa escolar, obrint la porta a que cada centre educatiu pugui perfilar aquests límits segons el seu context. A grans trets, el document recomana fer una restricció estricta dels mòbils a primària; limitar el seu ús a secundària i fer una regulació més flexible a batxillerat i cicles formatius. A la cinquena sessió del cicle «Créixer entre pantalles?» volem conversar amb expertes sobre els aspectes legislatius que envolten la limitació de l’ús dels mòbils ja sigui en l’esfera escolar com en la domèstica.
Ponents pendents de confirmació
-
+
5️⃣ Quins mecanismes legals tenim a les nostres mans?
L’informe presentat el 12 de desembre pel Consell Escolar de Catalunya, fruit d’un procés participatiu de més de 600 persones, proposa fer una restricció gradual del mòbil segons cada etapa escolar, obrint la porta a què cada centre educatiu pugui perfilar aquests límits segons el seu context. A grans trets, el document recomana fer una restricció estricta dels mòbils a primària; limitar el seu ús a secundària i fer una regulació més flexible a batxillerat i cicles formatius. A la cinquena sessió del cicle «Créixer entre pantalles?» volem conversar amb expertes sobre els aspectes legislatius que envolten la limitació de l’ús dels mòbils ja sigui en l’esfera escolar com en la domèstica.
Ponents pendents de confirmació